torsdag 17 juni 2010

Old fashioned grupparbete

Kvällen ägnas åt grupparbete. Vi är uppdelade i grupper och ska utifrån tre olika perspektiv planera eHealth-lösningar för ett land som vill utföra radikala förändringar. Diskussionen går hett till och som nordbo har jag svårighet med faktumet att bli arbruten. Men roligt att alla är så engagerade, dock ej helt ense. Det ska bli spännande att se hur vår presentation blir i slutändan. Förväntningarna är stora eftersom det här är det så kallade "slutprovet".

Dock måste jag säga att jag aldrig hade trott att vi skulle få så lite mat. Och kaffe. Som svensk är jag i behov av koffeinpåfyllning varannan timme. Här är det en lite kopp kl 11 och kl 18 - döden för en skandinav. Imorgon när allt är klart ska jag gå ut på stan och frossa i mat, kaffe och nyvunna kunskaper om hur IT-populationen tänker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar